Telepizza z Coca-Colą

Pod hasłem "Colatem Tutaniej Wychodzi" prowadzona jest letniakampania promocyjna Telepizzy, która polega na rozszerzeniu każdegozamówienia o wartości powyżej 35 zł o 1 litr coca-coli za 2,79.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W kampanii zostaną wykorzystane materiały BTL: kuponypromocyjno-reklamowe (dostarczane do mieszkań) oraz plakaty,menuboardy i hangery we wszystkich lokalach Telepizzy.

Czas trwania kampanii: lipiec - sierpień 2008.

Kreację przygotowała agencja Salt & Pepper.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"