Telewizja Polska bez przetargu przedłużyła umowę z Value Media do maja br.

Telewizja Polska przedłużyła kończącą się umowę z domem mediowym Value Media (Group One) do końca maja br. Agencja ta do tego czasu nadal będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów do kampanii realizowanych przez publicznego nadawcę. Wartość umowy opiewa na kwotę 3,976 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Value Media współpracował z TVP w zakresie planowania i zakupu mediów od początku lutego ub..r. Umowę zawarto dokładnie 7 lutego 2017 rok i miała obowiązywać rok. Value Media wygrał wówczas przetarg publicznego nadawcy. Pokonał Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Maxusa (ta agencja broniła obsługi), zdobywając budżet, którego wielkość wyceniono na 7,991 mln zł netto (ponad 9,8 mln zł brutto). Z tego 760 tys. zł netto miało być rozliczane w barterze, a pozostałe 6,836 mln zł netto - w gotówce. Roczne wynagrodzenie agencji zgodnie z dokumentami przetargowymi wynosiło 395 tys. zł netto.

Z informacji, do których dotarł serwis Wirtualnemedia.pl wynika, że TVP zamiast rozpisywać nowy przetarg na obsługę mediową, przedłużyła obecną umowę z Value Media o kolejne cztery miesiące - dokładnie do końca maja br.

Wartość nowej umowy wynosi teraz 3,976 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję