Telewizje z reklam: TVN więcej, TVP 1 mniej

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych były o ponad 3 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród głównych kanałów znacznie mniej zarobiła z reklam TVP 1, za to dużo więcej - tylko TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane firmy Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że spadek cennikowych wpływów reklamowych stacji telewizyjnych wyniósł sierpniu 3,2 proc. z uwzględnieniem autopromocji, a 3 proc. - bez autopromocji. Natomiast wydatki na autopromocję zwiększyły się o 31,1 proc.

Wśród czołowych kanałów największy wzrost wpływów reklamowych w skali roku zanotował TVN - 27,3 proc. Nieznacznie więcej z reklam zarobiły TVP 2 - o 4 proc., TVP Info - o 2,8 proc. oraz TV 4 - o 2,7 proc.

Z drugiej strony przychody reklamowe Polsatu spadły w skali roku o 1,8 proc., a TVN 24 - o 6,2 proc. TVP 1 zarobiła z reklam 12,8 proc. mniej niż rok wcześniej, Discovery Channel - 13,3 proc., a AXN - 24,1 proc. mniej. Natomiast sierpniowe wpływy reklamowe TV Puls stanowiły tylko 44,2 proc. tych sprzed roku, a 4fun.tv - zaledwie 14,2 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami