Think Kong wprowadzi do Polski blogowy ebuzzing

Zajmująca się reklamą afiliacyjną firma ebuzzing rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Think Kong. Efektem będzie oferta reklam w formie wpisów sponsorowanych na blogach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działająca przede wszystkim w Europie Zachodniej ebuzzing zajmuje się dostarczaniem usług związanych z budowaniem zasięgu w internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych. Firma współpracowała już z agencją Think Kong przy realizacji polskich odsłon międzynarodowych kampanii dla kilku globalnych marek. W ramach nowej umowy Think Kong wprowadzi na polski rynek ofertę ebuzzing.

- W wielkim uproszczeniu można przyjąć, że ebuzzing to afiliacyjna sieć kontentowa, do której mogą przystępować blogerzy oraz administratorzy popularnych serwisów i stron na Facebooku - opisuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong. - Po rejestracji i przyjęciu bloga następuje jego klasyfikacja - im częściej odwiedzany, starszy itp., tym lepszy. Od tej chwili bloger otrzymuje oferty publikacji wpisów sponsorowanych. Proponowana stawka za wpis jest oczywiście uzależniona od „klasy” danego bloga - wyjaśnia.

Think Kong nawiązuje już współpracę z polskimi blogerami zainteresowanymi udziałem w takich kampaniach, z których część będzie mieć zasięg międzynarodowy. - Jestem przekonany, że oferta, którą przedstawimy w listopadzie, zainteresuje wszystkich mediaplanerów i agencje zainteresowane uzyskaniem dla swoich klientów konkretnych efektów kampanii online - przekonuje Norbert Kilen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska