Touchideas autorem nowej identyfikacji wizualnej piwa Warka

Agencja Touchideas przeprowadziła rebranding marki piwa Warka (Grupa Żywiec). Nowa identyfikacja wizualna łączy pięć wieków tradycji z odważnym, współczesnym designem, tworząc pomost między przeszłością a teraźniejszością.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Touchideas autorem nowej identyfikacji wizualnej piwa Warka
fot. materiały prasowe

Sercem metamorfozy jest Tarcza Warki, inspirowana heraldyką i emblematami klubów sportowych. Symbolizuje wartości marki: siłę, lojalność, dumę i poczucie przynależności. Wyrazista czerwień i dynamiczny skośny pas w tle podkreślają nowoczesny charakter, zwiększając jednocześnie widoczność produktu na półce.

– Wydobyliśmy wspaniałe dziedzictwo Warki i dostosowaliśmy je do współczesnego świata. Dziś marka jest zarówno autentyczna, jak i jasna w przekazie – podkreślają Marta Szymkowiak i Krzysztof Szwedowski, dyrektorzy kreatywni Touchideas.

Rebranding jako strategiczny krok

Proces rebrandingu wymagał odważnej ewolucji wizerunku marki – przełamania schematów, by przyciągnąć nowych odbiorców, przy jednoczesnym zachowaniu szacunku dla tradycji, która przez lata zbudowała lojalność dotychczasowych klientów.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z rebrandingu Warki. Głęboka zmiana wizerunku marki była możliwa dzięki odwadze zespołu Warka i świetnej współpracy z kilkoma agencjami – dodaje Bartek Serafiński, CEO Touchideas.

Niedawno Warka wprowadziła nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI