Trachisept w telewizji

W środę rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa preparatu na gardło Trachisept firmy Ozone Laboratories Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Billboardy sponsorskie Trachiseptu to połączenie animacji 3D z ujęciami fabularnymi. Ich głównym tematem jest naturalność składników Trachiseptu (miód i cytryna). Billboardy emitowane będą w TVP1, TVP2 , TVN i Polsacie.

Działania przygotowała agencja Hand Made.Ze strony Ozone Laboratories Polska za realizację kampanii odpowiedzialna jest Dorota Borowska, senior brand manager. W Hand Made kreację spotów opracował zespół kreatywny Agnieszki Trzeciak (graphic designer) i Miłosza Sroki (copywriter). Koordynację działań agencji prowadziła account manager - Karolina Reimus. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Trachisept należy do kategorii ból gardła. Występuje w kilku wariantach smakowych. Obecna kampania jest kontynuacją ubiegłorocznych działań reklamowych prowadzonych w prasie, radio i na materiałach POS. Agencja Hand Made pracuje dla Trachiseptu od września ubiegłego roku, kiedy wygrała przetarg na obsługę tej marki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS