TVP chce walczyć z piratami internetowymi. Ma jednego chętnego

Telewizja Polska zamierza zlecić monitoring internetu pod kątem nielegalnego rozpowszechniania jej treści. Chce na to przeznaczyć nieco ponad milion zł, w przetargu zgłosił się jeden podmiot.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
TVP chce walczyć z piratami internetowymi. Ma jednego chętnego
Mat. prasowe TVP

W ramach przetargu Telewizja Polska chce zlecić kompleksową ochronie w internecie jej treści audiowizualnych przez 21 miesięcy. Wybrany podmiot na stale monitorować pod tym kątem sieć oraz wykrywać i zgłaszać nielegalne kopie produkcji publicznego nadawcy.

Monitoring ma obejmować m.in. platformy społecznościowe (wskazane zostały m.in. YouTubeFacebook, Twitter, Tik Tok, Telegram), wyszukiwarka Google, Chomikuj, CDA.pl oraz serwisy z nielegalnie udostępnianymi treściami (zarówno z hostingiem plików, jak też streamingiem materiałów wideo). Chodzi o wykrywanie nielegalnych udostępnień pięciu kanałów (TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP Info, TVP Seriale) oraz 100 wskazanych produkcji publicznego nadawcy.

W przetargu Telewizja Polska dostała jedną ofertę: Anti-Piracy Protection Łukasz Czekajewski zaproponował cenę 1,07 mln zł brutto. TVP podała, że na zlecenie zamierza przeznaczyć maksymalnie 1,084 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK