'Tylko dla orłów'

Wystartowała kolejna odsłona kampanii piwa Okocim Mocne 'Tylko dla Orłów' przygotowana przez Saatchi & Saatchi.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tym razem w telewizyjnym spocie, dwóm znanym już wszystkim orłom towarzyszy kogut, który po wypiciu piwa zaczyna piać w środku nocy (w poprzednim filmie był to struś, który schował głowę w piasek).     

Pomysł kreatywny, który opracowała i zrealizowała agencja Saatchi & Saatchi, ma służyć przełamaniu konwencji reklam piwa mocnego, których bohaterami do tej pory byli zwykle prawdziwi mężczyźni i pokazać, że OKOCIM Mocne to piwo nie dla wszystkich a tylko dla orłów. Nowy spot z orłami i kogutem kończy się motywem muzycznym znanym już z poprzedniego filmu – letnią i optymistyczną piosenką „Czas relaksu” duetu Andrzej i Eliza.

Przekaz reklamowy, podobnie jak w przypadku poprzedniego filmu, jest skierowany do mężczyzn w wieku 25 i więcej lat, mieszkających w dużych miastach, ze średnimi dochodami.

Planowaniem i zakupem mediów w kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Klient: Carlsberg PolskaAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Paweł Gorczyca, Michał WasielewskiPrzedstawiciele agencji: Michał Krejza, Michał LaskowskiDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Ewa CieniakCopywriter: Jacek Praszałek

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?