Tylko „Świat Wiedzy” ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych

W lutym br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 118 085 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku była ona wyższa o 24,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych.

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,89 proc. do 45 587 egz.

Wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie pozycję lidera utrzymał magazyn „W Sieci Historii” (Fratria), który zanotował największy spadek w zestawieniu miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 17 289 egz., po spadku o 27,99 proc.

Drugi był „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedaż ogółem tego pisma w badanym okresie wyniosła 14 496 egz. (obniżyła się ona o 20,29 proc.).

grafika

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. jedynym wzrostem wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych też pochwalić się mógł „Świat Wiedzy” - było to 14,21 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 11,63 proc., odnotował magazyn „Newsweek Historia”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa