Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci

Colian rozpoczął kampanię reklamową mini wafelków Grześki Tyci - nowości w portfolio. Akcję pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” przygotowały Just i Initiative.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, bazujący na popularnym w internecie formacie unboxingu - otwieraniu produktu na oczach widzów wraz z recenzją.

Spot telewizyjny przygotowano w formacie 30 i 15 sekund. Emitowane będą do końca listopada na Polsacie, TVN-ie oraz stacjach tematycznych.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru reklamowanego produktu - mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków.

Za projekt i koncepcję kreatywną spotów odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję