Nowa jednostka bazuje na zaawansowanych procesach, automatyzacji i technologii AI, aby usprawnić zarządzanie treściami w cyfrowych ekosystemach. Współpracując ściśle z zespołem Data & Advocacy, dział Digital, Commerce & Content wykorzystuje wielowymiarową analizę danych w celu optymalizacji procesu tworzenia i dystrybucji treści oraz zwiększania efektywności w handlu cyfrowym.
Rozwiązania oparte na AI umożliwiają dynamiczne dostosowywanie treści do wymagań różnych kanałów e-commerce, automatyzację aktualizacji produktowych oraz personalizację komunikacji, co zwiększa konwersję i efektywność kampanii.
Skalowalność i efektywność dzięki automatyzacji
Kluczowe obszary działalności Digital, Commerce & Content to: masowa i szybko skalowalna produkcja wszelkich formatów treści na potrzeby komunikacji cyfrowej (digital, commerce i experiential), automatyzacja i personalizacja treści (dynamiczne, produkcyjne dopasowanie treści do kontekstu kupującego i platform), zarządzanie cyfrową półką (optymalizacja widoczności produktów w marketplace’ach, e-retailach i kanałach DTC) oraz integracja technologii AI (usprawnienie procesów optymalizacji i rekomendacji treści).

Digital, Commerce & Content funkcjonuje w strukturze agencji jako niezależna jednostka biznesowa, wspierając działania marek w zakresie strategii treści, analityki danych oraz digital commerce na skalę globalną.
Dwóch managerów na czele
Na czele jednostki Digital, Commerce & Content stoją Damian Siemkowicz oraz Rafał Wasyluk. Damian Siemkowicz, managing director Digital, Commerce & Content to manager z 15-letnim doświadczeniem w branżach performance marketingu i IT. Specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. W swojej karierze pracował z takimi markami jak American Express, Samsung, Volvo, Canal+, Lenovo/Motorola, nadzorując wielokanałowe strategie digital.
Rafał Wasyluk, managing partner Digital, Commerce & Content od ponad 20 lat wspiera globalne marki w skutecznej obecności w handlu cyfrowym. Jego ekspertyza obejmuje Performance Content, Digital Shelf Experience oraz Shopper Strategy. Skupia się na automatyzacji procesów zarządzania treściami, integracji AI i optymalizacji Digital Shelf dla takich marek jak P&G, Unilever, Mars, The Coca-Cola Company. Wdraża rozwiązania skalowalne, które zwiększają konkurencyjność marek w środowisku digital commerce.
Wróblewski? Rozłożył swoimi pomysłami gazety Polskapresse (przy niemałej pomocy pewnych dwóch pań), potem odnosił kolejne "sukcesy". Oj, byłbym ostrożny...
do A17 jesteś infantylnym prawicowym niedoukiem. Na prawdę nakład jest dla Ciebie wyznacznikiem liderowania w danym segmencie prasy? Sprzedaż się liczy Misiu - sprzedaż!!!
Tia. Pan Wróblewski - gość który s...doli wszystko za co się złapie. Grabarz prasy lokalnej - ale za bardzo przyzwoitą gażę ;)