VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos

Agencja VMLY&R wygrała przetarg PepsiCo na kompleksową obsługę reklamową marki przekąsek Cheetos na 33 rynkach z regionu EER (Europa Środkowo-Wschodnia wraz z Rosją i krajami postradzieckimi).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
VMLY&R wygrywa regionalny przetarg marki Cheetos

Współpraca rozpocznie się od przygotowania przez VMLY&R taktycznej kampanii na rynek turecki obejmującej swoim zasięgiem digital (Facebook, Instagram i YouTube) oraz telewizję.

Całościowa współpraca zakłada przygotowanie komunikacji 360 stopni, uwzględniającej telewizję oraz realizację kilku dużych aktywacji. Agencja odpowiada także za przygotowanie materiałów kreatywnych do digitalu i punktów sprzedaży.

Działania agencji obejmą 33 kraje, są to: Rosja, Polska, Rumunia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdżan, Kirgistan, Armenia, Uzbekistan, Tadżykistan, Turkmenistan, Czechy. Republika, Węgry, Słowacja, Łotwa, Litwa, Estonia, Serbia z Kosowem, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Była Jugosłowiańska Republika Macedonii, Słowenia, Chorwacja, Grecja, Cypr, Albania, Izrael, Mołdawia, Bułgaria, Turcja.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style