"W Poszukiwaniu Niesamowitego" - Asus i Intel promują notebooki (wideo)

Globalnemu launchowi muzycznych notebooków Asus serii N towarzyszy globalna kampania promocyjna "W Poszukiwaniu Niesamowitego". Akcję - będącą efektem współpracy Asusa i Intela - przygotowały firmy Kitcatt Nohr Digitas, ZenithOptimedia i Monday PR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja ma na celu promocję multimedialnych notebooków Asus N – modeli N55SF i N73SF, które zostały zaprezentowane w sierpniu (więcej na ten temat).

Osią globalnej kampanii "W Poszukiwaniu Niesamowitego" uczyniono jakość dźwięku i wzornictwo komputerów. W celu podkreślenia multimedialnego charakteru urządzeń do udziału w akcji zaangażowano grupę artystów, w skład której weszli m.in. muzyk Jason Mraz, reżyser filmowy Andy Morahan oraz fotograf Don McCullin.

Artyści są twarzami akcji, której kluczowym elementem jest międzynarodowy konkurs. W jego ramach osoby z 16 państw będą mogły zaprezentować swoje prace, przedstawiające własną interpretację pojęcia "niesamowitość". Źródła inspiracji mogą być różne - obraz, dźwięk czy własne doświadczenia lub doznania. W jury oceniającym nadesłane prace zasiądzie Jason Mraz. Zwycięzca lub zwyciężczyni konkursu dostanie szansę urzeczywistnienia swojej interpretacji znaczenia słowa "niesamowite" tworząc wraz z Jasonem Mrazem film. Zostanie on zaprezentowany na międzynarodowym festiwalu filmowym w Park City w USA w styczniu przyszłego roku. Będzie go można również obejrzeć na żywo na stronie Bing.

Jason Mraz w ramach kampanii odbędzie także podróż "w poszukiwaniu niesamowitego", przemierzając świat od Mulholland Drive po Maroko i nagrywając jednocześnie materiał na swoją najnowszą płytę. Fragmenty podróży zostaną sfilmowane i umieszczone w odcinkach na stronie kampanii (http://www.insearchofincredible.com/pl/), a ich reżyserią zajmie się Asif Kapadia. W planach jest m.in. wizyta w Integration - przykrytej kopułą konstrukcji, która zapewnia idealne warunki akustyczne. Jest ona położona na kalifornijskiej pustyni Mojave.

Za globalną koordynację kampanii odpowiada agencja Kitcatt Nohr Digitas. Do jej obowiązków należało przygotowanie kreacji, zaplanowanie działań komunikacyjnych oraz zaprojektowanie strony WWW akcji. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ZenithOptimedia.

Za realizację kampanii w Polsce odpowiada Asus Polska. Działania z zakresu public relations realizuje agencja Monday PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję