"Weź to na chłodno" - program konsumencki Lipton Ice Tea w salonach Kolportera i Top-Press

W salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki marki Lipton Ice Tea (PepsiCo) pn. "Weź to na chłodno", w którym można wygrać napój tej marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Programem konsumenckim marki Lipton Ice Tea "Weź to na chłodno" zostały objęte butelki o pojemnościach 0,5l, 1l oraz 1,5l, opatrzone promocyjną etykietą oraz niebieską nakrętką. Wystarczy odkręcić nakrętkę i sprawdzić, czy znajduje się pod nią informacja o wygranej butelce czarnej mrożonej herbaty Lipton Ice Tea o smaku cytryny o pojemności 0,5l. Do wygrania jest 500 000 takich butelek.

Nakrętki można wymienić we wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press, a także w restauracjach KFC oraz wybranych sklepach, które biorą udział w akcji. Punkty odbioru wygranych butelek można sprawdzić na stronie www.weztonachlodno.pl, gdzie znajdują się też wszystkie szczegóły programu. Akcja potrwa do 30 czerwca 2013 r.

grafika

Realizacja programu konsumenckiego marki Lipton Ice Tea to wynik umowy pomiędzy Kolporterem a koncernem PepsiCo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"