Większa sieć partnerska Microsoftu

Rozbudowa kanału partnerskiego poprzedzona została analizą zasięgu istniejącego wcześniej kanału

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Microsoft Business Solutions poinformował, że w 2003 roku sieć partnerska została powiększona o 29, w tym 10 dotyczyło systemu Axapta, a 19 systemu Navision.

Rozbudowa kanału partnerskiego poprzedzona została analizą zasięgu istniejącego wcześniej kanału. Pozwoliło to zidentyfikować regiony, w których Microsoft Business Solutions miał mniejszy zasięg. Działania podjęte w ubiegłym roku zmierzały do pozyskania partnerów w regionach o dużym, niewykorzystanym potencjale.

W ramach działań rekrutacyjnych, których celem było pozyskanie nowych partnerów, organizowano cykle spotkań regionalnych, podczas których potencjalnym partnerom prezentowana była oferta współpracy, produkty, filozofia oraz doświadczenie firmy. Do dalszych rozmów zapraszane były już wyselekcjonowane firmy, dla których przeprowadzano prezentacje produktowe.

Micrososft Business Solutions oferuje partnerom silne wsparcie marketingowe, pomaga także w budowaniu pozytywnych relacji między partnerami m.in. poprzez ujednolicenie zasad współpracy oraz stworzenie jasnych reguł walki konkurencyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS