Właściciel pizzerii Papa John’s pozwał agencję reklamową Laundry Service

Założyciel i właściciel pizzerii Papa John’s, John Schnatter, pozywa agencję reklamową Laundry Service twierdząc, że ta ujawniając prowadzoną z nim rozmowę telefoniczną naruszyła umowę i klauzulę poufności.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

John Schnatter w prowadzonej 22 maja 2018 roku rozmowie telefonicznej z agencją Laundry kilka razy użył słowa „negro” (murzyn). Jej pełna treść została opublikowana w materiale „Forbesa” 11 lipca 2018 r. Reakcja na tę publikację była szybka. Schnatter odszedł z funkcji przewodniczącego Papa John’s tego dnia. Wkrótce został usunięty z materiałów marketingowych Papa John’s, a później opuścił zarząd. Wtedy też sprzedaż Papa John’s i ceny akcji firmy spadły. Nadal jest właścicielem firmy.

Teraz Schnatter pozywa agencję Laundry Service i jej spółkę dominującą Wasserman Media Group. Zarzuca im m.in. „naruszenie umowy, ingerencję w potencjalną korzyść ekonomiczną i celowe spowodowanie stresu emocjonalnego”.

Pozew został złożony w Louisville w Kentucky, gdzie mieści się siedziba Papa John's. - Fakty pokażą, że moje słowa zostały wyjęte z kontekstu i wykorzystane do wywołania skandalu przeciwko mnie w oparciu o całkowicie fałszywą narrację - powiedział Schnatter cytowany w wydanym oświadczeniu.

John Schnatter żąda odszkodowania za wyrządzone jego firmie szkody – twierdzi, że publikacje w prasie na temat pizzerii Papa John’s po ujawnieniu rozmowy przez agencję Laundry Service doprowadziły nie tylko do spadków sprzedaży, ale też zaszkodziły wizerunkowi firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję