Wspólne celebrowanie świąt w kampanii KFC (wideo)

W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieć restauracji KFC zachęca do wspólnego celebrowania świąt. Akcja, przygotowana przez McCann Worldgroup, FFW Communication i OMD Media Direction, wspiera też okolicznościową promocję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wspólne celebrowanie świąt w kampanii KFC (wideo)

Bożonarodzeniowe reklamy KFC pokazują, jak poprzez drobne, osobiste gesty można sprawić przyjemność bliskim osobom.

Kampania połączona jest z promocją, w ramach której gratisowo rozdawane są wypiekane na miejscu ciastka oraz dipy. Do każdego zakupionego Kubełka dodawany jest do wyboru dip w dwóch smakach (pomarańczowo-cynamonowym i imbirowym) lub wypiekane na miejscu ciastko (czekoladowe albo z białą czekoladą z nutą cytryny). KFC zapowiada wprowadzenie kolejnych niespodzianek w okresie przedświątecznym.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz same restauracje KFC (materiały POS).

Za kreację reklam i aktywności w social media odpowiada agencja McCann Worldgroup, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, zaś wsparcie public relations zapewnia agencja FFW Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję