Wszystkie tygodniki telewizyjne tracą, liderem „Tele Tydzień”

Wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w lipcu br. na poziomie 888 295 egz., co oznacza spadek o 3,99 proc. względem lipca 2011 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 5,81 proc. sprzedając się średnio w liczbie 384 592 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 6,48 proc. do 176 450 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 12,80 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kuriera TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 168 299 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei najmniejszy spadek zanotował „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). W lipcu br. jego sprzedaż spadła tylko o 1,59 proc. i wyniosła 105 179 egz.

 

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - 10,02 proc. Z kolei najmniejszy spadek sprzedaży w tym zestawieniu dotknął „Teleprogramów” wydawanych przez Press-Media - 4,93 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska