32 proc. mniej na reklamy w magazynach. „Urodę życia” i „Życie na gorąco” najbardziej w dół, w górę tylko „Forbes” (Top 10)

W styczniu br. marketerzy wydali na reklamę w magazynach blisko 32 proc. mniej niż w styczniu 2020 roku. Spadki wpływów z reklam najbardziej dotknęły „Urodę życia” i „Życie na gorąco”. Więcej na reklamach zarobił jedynie „Forbes”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
32 proc. mniej na reklamy w magazynach. „Urodę życia” i „Życie na gorąco” najbardziej w dół, w górę tylko „Forbes” (Top 10)
fot. Shutterstock.com

W styczniu br. magazyny zarobiły na reklamach 217,9 mln zł, czyli 31,7 proc. mniej niż w styczniu 2020 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe, netto, bez rabatów, Kantar Media).

Największe przychody z reklam miał miesięcznik „Twój Styl” - wyniosły one 25,6 mln zł, czyli 15,2 proc. mniej niż rok temu.Drugi pod tym względem był „Tele Tydzień” z przychodami w kwocie 10,3 mln zł (mniejszymi rok do roku o 26,9 proc.).Trzecie miejsce na podium przypadło miesięcznikowi „Pani”, który zarobił na reklamach 7,6 mln zł (25,1 proc. mniej niż rok temu).

Reklamodawcy przeznaczyli na promocję w „Świecie Kobiety” 7,5 mln zł (spadek o 15,5 proc.), w „Elle” - 7,2 mln zł (30,3 proc. mniej), w „Poradniku Domowym” - 6,9 mln zł (10,4 proc. mniej).Wydatki na reklamę w „Vogue” wyniosły 6,8 mln zł (spadek o 10,4 proc.), a w „Życiu na gorąco” - 6,7 mln zł (spadek o 34,5 proc.).

Tylko „Forbes” zarobił na reklamach więcej niż rok temu – zwiększył przychody z tego tytułu o 25,2 proc., z 5,5 mln zł do 6,9 mln zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy