Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail

W latach 2007 - 2012 amerykańskie wydatki na reklamę w poczciee-mail zwiększą się z 1,2 do 2 miliardów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku amerykańscy użytkownicy korzystający z internetuw domu, otrzymują średnio 274 wiadomości e-mail tygodniowo -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna dane firmy badawczej Jupiter Research. W przypadku użytkownikówkorzystających z internetu w pracy, liczba ta jest wyższa o 30wiadomości.

Z kolei z badania firmy ROI Research wynika, że prawie 2/3amerykańskich internautów posiada co najmniej trzy aktywne adresye-mail. Z dwóch kont korzysta 29 procent, a z jednego zaledwie 6procent respondentów.

Aż 90 procent badanych korzysta z poczty elektronicznejwielokrotnie w ciągu dnia. Pod tym względem nie dorównuje jej żadneinne narzędzie komunikacji, takie jak smsy, RSS, blogi czypodcasty.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski