Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail

W latach 2007 - 2012 amerykańskie wydatki na reklamę w poczciee-mail zwiększą się z 1,2 do 2 miliardów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku amerykańscy użytkownicy korzystający z internetuw domu, otrzymują średnio 274 wiadomości e-mail tygodniowo -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna dane firmy badawczej Jupiter Research. W przypadku użytkownikówkorzystających z internetu w pracy, liczba ta jest wyższa o 30wiadomości.

Z kolei z badania firmy ROI Research wynika, że prawie 2/3amerykańskich internautów posiada co najmniej trzy aktywne adresye-mail. Z dwóch kont korzysta 29 procent, a z jednego zaledwie 6procent respondentów.

Aż 90 procent badanych korzysta z poczty elektronicznejwielokrotnie w ciągu dnia. Pod tym względem nie dorównuje jej żadneinne narzędzie komunikacji, takie jak smsy, RSS, blogi czypodcasty.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska