„X Factor” miał 4,5 mln widzów i zarobił 58,5 mln złotych

Pierwszą edycję show „X Factor” oglądało w TVN średnio 4,5 mln widzów. Program, który wygrał Gienek Loska, zarobił dla stacji 58,5 mln złotych. Kolejna edycja za rok.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

„X Factor” miał średnio 27,35 proc. udziału w grupie 4+ oraz 34,71 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Największą widownię zgromadził odcinek z 10 kwietnia, który oglądało 5,5 mln widzów (TVP1 nie emitowała wówczas serialu „Ranczo”) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem podczas emisji programu „X Factor” była TVP1 z 4,8 mln widzów i 29,47 proc. udziału w rynku. Nadawała ona wówczas głównie serial "Ranczo", a także m.in. prognozę pogody czy filmy. Podium z niespełna 2 mln widzów zamknął Polsat (12,08 proc. udziału).

Format oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast, osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Wpływy reklamowe wyniosły 58,5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). 

 

Telewizja TVN jest zadowolona z wyników „X Factor” i planuje jego kolejną edycję. Pojawi się ona na antenie prawdopodobnie wiosną 2012 roku. Jesienią stacja nada „Mam talent” oraz „Taniec z gwiazdami”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS