Youtuberka Saszan zareklamuje nowe chrupki Non Stop

Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (produkowane przez TBM Snack). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Za wsparcie komunikacyjne rynkowego debiutu marki Non Stop odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za obsługę mediową Maxus . Agencja opracowała całościową strategię komunikacji marki, projekty opakowań i kampanię promocyjną. Na obecnym etapie nie ujawniono, w jakich mediach będzie kampania i jak długo potrwa.

grafika

Wiadomo jedynie, że akcja realizowana będzie pod hasłem „Chrupanie, Muzyka, Impreza” i adresowana głównie do nastolatków. Głównym kanałem kampanii ma być internet z naciskiem na portale społecznościowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu