Z kim Polacy wybraliby się na piwo?

Polacy najchętniej wybraliby się na piwo z Bogusławem Lindą i Angeliną Jolie – wynika z badania Added Value. Przy czym polscy mężczyźni najbardziej chcieliby spotkać się przy piwie z Robertem Kubicą i Angelinę Jolie, a Polki – z Tomaszem Karolakiem i Wisławą Szymborską.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Spośród sławnych osób Polacy najchętniej wybraliby się na piwo z Bogusławem Lindą i Angeliną Jolie – oboje wskazywał co trzeci respondent.  

40 proc. polskich mężczyzn najchętniej stuknęłoby się kuflami z Robertem Kubicą i Angeliną Jolie.   

Natomiast co trzecia polska kobieta chciałaby spotkać się przy piwie z Tomaszem Karolakiem i Wisławą Szymborską.  

Ankieta, z kim spośród znanych ludzi Polacy chcieliby się spotkać przy piwie, została przeprowadzona przez Added Value na zlecenie SABMiller w ramach badania obejmującego 12 krajów w Europie. Prośbę o wybranie trzy sławne kobiet i trzech mężczyzn spośród 40 zaproponowanych skierowano do 500 Polaków deklarujących, że regularnie piją piwo. 70 proc. respondentów stanowili mężczyźni, 40 proc. – osoby w wieku 18-34 lat, 30 proc. – w wieku 35-44 lat, a 30 proc. – w wieku 40 lat i więcej.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję