Z OMD Poland do Polsatu

Wzmocniony dział marketingu Polsat Media (PM)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z dniem 5 lipca b.r. Marek Friedman objął stanowisko Dyrektora Marketingu spółki PM(dawniej Polsat Media), biura reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Będzie odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży i tym samym tworzenie wizerunku PM oraz obsługiwanych stacji wśród reklamodawców, jak i domów mediowych współpracujących z PM.

„To niewątpliwie bardzo duże wzmocnienie zespołu PM. Młody, otwarty, z dużą wiedza merytoryczną oraz doświadczeniem we współpracy z największymi klientami na tym rynku. Rzadko udaje się pozyskać tak wartościową osobę do zespołu.” – stwierdza Maciej Stec, dyrektor zarządzający PM.

Marek Friedman pełnił do tej pory funkcję Group Account Directora w OMD Poland, gdzie był odpowiedzialny za budżety mediowe m.in. Grupy Żywiec i Citroen Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję