Za Plusssz Magnez Multiwitamina bilet do Multikina

"Plusssz Magnez Multiwitamina zaprasza do Multikina!" - pod takim hasłem rozpoczyna się wspólna promocja marki Plusssz i Multikina. Wspiera ją kampania BTL oraz działania PR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w promocji, należy kupić Plusssz Magnez, a następnie wymienić paragon na jeden z 20 tys. promocyjnych biletów na wybrany seans w salach kinowych 2D i 3D w cenie 10 zł.

Akcja potrwa do końca czerwca i odbędzie się w sieci Multikino w wybranych miastach Polski (Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Koszalin, Kraków, Poznań, Rybnik, Sopot, Szczecin, Warszawa, Włocławek, Wrocław, Zabrze, Gdynia, Łódź, Radom, Rumia).

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości wśród konsumentów marki Plusssz. Działania są adresowane głównie do kobiet w wieku 25-44. Promocja ma charakter prosprzedażowy.

Promocję wspiera kampania informacyjna, prowadzona w sieci Multikino. Przed seansami filmowymi wyświetlane będą spoty, nawiązujące do głównych wartości marki, a także informujące o promocji. W ramach działań w kinach dystrybuowane będą również materiały POSM, m.in. plakaty i ulotki, a dodatkowe informacje można uzyskać w kasach.

grafika

Kreację akcji promocyjnej przygotował Jacek Szewczyk, natomiast za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"