Zabawa z mimami w Łodzi

Zabawa z mimami na otwarcie Cinema City Manufaktura i Orange IMAX Łódź.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od 8. do 17. maja ARBOmedia Polska realizuje w mieście Łodzi kampanię promującą otwarcie nowego multipleksu Cinema City. Do akcji zaangażowano pięcioro aktorów - mimów, którzy podczas ulicznych występów informują przechodniów o nowych kinach.

Mimowie wcielają się w role znanych filmowych postaci, tj. Charlie Chaplina, Supermana i Pirata z Karaibów oraz dwóch hollywoodzkich Oscarów. Aktorzy odgrywają krótkie, komiczne scenki, próbując wciągnąć w zabawę przechodniów. Jednocześnie rozdają ulotki reklamowe z repertuarem Cinema City Manufaktura i trójwymiarowego kina Orange IMAX Łódź.

"Zastosowanie lekkiego i zabawnego przekazu reklamowego pozwoliło na uzyskanie bardzo pozytywnego oddźwięku kampanii. Każdy, kto znajdzie się na drodze mimów, nie pozostaje obojętny! W dobie przesycenia standardowymi formami reklamy zastosowanie takiego niekonwencjonalnego rozwiązania, wiążącego komunikat reklamowy z zabawą i pozytywnymi emocjami odbiorców jest niewątpliwie trafione" - mówi Anna Galaszewska z ARBOmedia Polska, odpowiedzialna za przebieg akcji.

„Zabawa, pozytywne emocje i szeroki wybór dobrych filmów - takie są kina Cinema City, i właśnie dlatego bez wahania zastosowaliśmy to nowe i niekonwencjolane medium do promowania nowo-otwartych kin w Łodzi.” - dodaje Joanna Litawa, Dyrektor Marketingu i PR, Cinema City Poland.

Kampanię realizuje i koordynuje dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska na zlecenie agencji CARAT Polska i Posterscope.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej