Zmiany w Axel Springer Polska

Awanse w Biurze Reklamy Magazynów i Dziale Promocji Faktu Axel Springer Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska poinformowało o zmianach jakie zaszły w październiku w dziale reklamy.

Jak czytamy w komunikacie prasowym za zespół sprzedaży Auto Świat odpowiada Aneta Piekarczyk, która awansowała na stanowisko Senior Head Group Managera segmentu motoryzacyjnego. W Axel Springer Polska pracuje od września 2001 roku.

Stanowisko Head Group Managera Olivii objęła Paulina Wrzesińska, która kieruje zespołem sprzedaży Olivii. W Axel Springer Polska pracuje od września 2001 roku. Do zespołu Olivii dołączyła również Magdalena Lubieniecka (Sales Executive). Poprzednio pracowała w Gruner + Jahr Polska.

Piotr Roszczyk awansował na stanowisko Head Group Managera tytułów komputerowych i kieruje zespołem sprzedaży tych tytułów. Podlegają mu: Tomasz Szulkowski (Sales Executive) i Paweł Stano (Sales Executive). Piotr Roszczyk pracuje w Axel Springer Polska od 1999 roku.

Marcin Rakoczy awansował na stanowisko Sales Managera Popcornu. W Axel Springer Polska pracuje od lutego 2002 roku.

Za zespół sprzedaży Pani Domu odpowiada Anna Karasińska, która objęła stanowisko Head Group Managera Pani Domu. Do Axel Springer Polska przyszła z Gruner + Jahr Polska. Jednocześnie Zespół Pani Domu został wzmocniony o kolejne osoby: Małgorzatę Bednarczuk (Sales Executive) oraz Justynę Cytryńską, która od października awansowała na stanowisko Junior Sales Executive. Małgorzata Bednarczuk do Axel Springer Polska przyszła z Media Express. Justyna Cytryńska w Axel Springer Polska pracuje od sierpnia 2001 roku.

Awanse i zmiany w strukturze Biura Reklamy Magazynów są odwierciedleniem wcześniej zapowiadanej i konsekwentnie realizowanej strategii wydawnictwa. W dziale sprzedaży odpowiedzialni za poszczególne zespoły odpowiedzialni są Head Group Managerowie, zarządzający pracą zespołów oraz samodzielni Sales Managerowie. Head Group Managerowie i Sales Managerowie podlegają Dyrektorowi Biura Reklamy Magazynów, którym jest Małgorzata Cetera-Bulka.

Renata Kornicka awansowała na stanowisko Fakt Promotion Specialist. W Axel Springer Polska pracuje od stycznia 2004 r.

Iwona Wiśniewska awansowała na stanowisko Fakt Promotion Specialist Assistant. W Axel Springer Polska pracuje od lutego 2004 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej