Znany siatkarz ambasadorem marki 4F

Reprezentant Polski w siatkówce Tomasz Fornal został ambasadorem marki odzieży sportowej 4F (OTCF).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Znany siatkarz ambasadorem marki 4F
Tomasz Fornal z 4F, fot. mat. pras.

– Tomek to nie tylko wybitny sportowiec, ale również autentyczna osobowość, z którą identyfikuje się młode pokolenie. Jego podejście do sportu, naturalność i energia doskonale odzwierciedlają wartości, jakie chcemy budować wokół marki 4F – mówi Igor Klaja, założyciel 4F i CEO OTCF.

Dodaje, że sportowiec reprezentuje to, co dla marki najważniejsze: autentyczność, odwagę, radość z uprawiania sportu, gotowość do łamania schematów i sportową zadziorność, która rodzi się wtedy, gdy naprawdę zależy na wyniku. – Wierzymy, że wspólnie pokażemy, że sportowy styl może być nie tylko funkcjonalny, ale i pełen charakteru – zaznacza Igor Klaja.

Tomasz Fornal, poza sukcesami sportowymi, znany jest również ze swojego poczucia stylu i zamiłowania do ubrań, które są funkcjonalne, a jednocześnie niebanalne.

– Od kiedy pamiętam 4F wspiera polski sport. Dlatego bardzo się cieszę, że mogę rozpocząć współpracę z polską marką. Przed podjęciem tej decyzji testowałem wiele produktów 4F i szanuję ich za jakość oraz design. Widać, że z roku na rok wchodzą na coraz wyższy poziom. Dlatego z dumą dołączam do teamu, aby reprezentować markę zarówno na boisku, jak i poza nim. – komentuje Tomasz Fornal.

Zostając ambasadorem marki 4F, siatkarz dołączył do grona innych wybitnych sportowców reprezentujących tę markę, wśród których są już m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Bartosz Zmarzlik i Natalia Maliszewska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?