Znany siatkarz ambasadorem marki 4F

Reprezentant Polski w siatkówce Tomasz Fornal został ambasadorem marki odzieży sportowej 4F (OTCF).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Znany siatkarz ambasadorem marki 4F
Tomasz Fornal z 4F, fot. mat. pras.

– Tomek to nie tylko wybitny sportowiec, ale również autentyczna osobowość, z którą identyfikuje się młode pokolenie. Jego podejście do sportu, naturalność i energia doskonale odzwierciedlają wartości, jakie chcemy budować wokół marki 4F – mówi Igor Klaja, założyciel 4F i CEO OTCF.

Dodaje, że sportowiec reprezentuje to, co dla marki najważniejsze: autentyczność, odwagę, radość z uprawiania sportu, gotowość do łamania schematów i sportową zadziorność, która rodzi się wtedy, gdy naprawdę zależy na wyniku. – Wierzymy, że wspólnie pokażemy, że sportowy styl może być nie tylko funkcjonalny, ale i pełen charakteru – zaznacza Igor Klaja.

Tomasz Fornal, poza sukcesami sportowymi, znany jest również ze swojego poczucia stylu i zamiłowania do ubrań, które są funkcjonalne, a jednocześnie niebanalne.

– Od kiedy pamiętam 4F wspiera polski sport. Dlatego bardzo się cieszę, że mogę rozpocząć współpracę z polską marką. Przed podjęciem tej decyzji testowałem wiele produktów 4F i szanuję ich za jakość oraz design. Widać, że z roku na rok wchodzą na coraz wyższy poziom. Dlatego z dumą dołączam do teamu, aby reprezentować markę zarówno na boisku, jak i poza nim. – komentuje Tomasz Fornal.

Zostając ambasadorem marki 4F, siatkarz dołączył do grona innych wybitnych sportowców reprezentujących tę markę, wśród których są już m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Bartosz Zmarzlik i Natalia Maliszewska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta