„Życie na Gorąco” liderem wśród tygodników yellow

W sierpniu br. w segmencie tygodników yellow prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło pismo „Na Żywo”. Pozycję zdecydowanego lidera utrzymało „Życie na Gorąco”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Pozycję lidera w tym segmencie zajęło pismo „Życie na Gorąco”, którego sprzedaż ogółem w sierpniu br. roku względem sierpnia ub.r. roku spadła o 3,02 proc. i wyniosła 636 285 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja należała do „Twojego Imperium". Osiągnęło ono wynik na poziomie 333 027 egz. po wzroście o 2,30 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego sprzedaż ogółem w sierpniu br. wyniosła 254 570 egz. i względem sierpnia ub.r. pismo to zanotowało spadek sprzedaży wynoszący 3,35 proc.

Z kolei największym spadkiem dotknięty został zajmujący ostatnie miejsce w zestawieniu tygodnik „Na Żywo”. Sprzedaż tego pisma spadła bowiem o 6,83 proc. do 187 960 egz.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. jedyny wzrost sprzedaży zanotowała „Rewia” (wyniósł on 0,47 proc.). Natomiast w tym zestawieniu najwięcej straciło „Twoje Imperium” (było to 5,60 proc.)

   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię