"Mamy to!". Agora promuje się jako najbardziej zasięgowa grupa mediowa

Grupa Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową "Mamy to!", w której promuje się jako grupa mediowa numer jeden w Polsce. Insightem akcji są kwietniowe wyniki Mediapanelu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
"Mamy to!". Agora promuje się jako najbardziej zasięgowa grupa mediowa
fot. materiały prasowe

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel (Wskaźniki: "Real Users - średnia dzienna"; Channel space type: Commercial; dane crossmedia dla platform: internet, radio, relewizja, outdoor.). W kampanii firma chwali się, że - opierając na tych badaniach - codziennie dociera do ponad 18 mln odbiorców. 

W kwietniowym Mediapanelu Grupa Agora ma 16,58 mln realnych użytkowników, plasując się m.in. za Grupą Polsat-Interia z 20,76 mln realnych użytkowników czy Grupą RAS Polska (20,71 mln). To jednak dane miesięczne. Tymczasem dane, które przywołuje Agora w kampanii, to średni zasięg dzienny, dotyczący wszystkich użytkowników liczonych przez Mediapanel (w tym także reklamy zewnętrznej). 

Kampania wizerunkowa “Mamy to!”, obejmuje radio, kino, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Na jej potrzeby powstał też spot.

Koncepcja kreatywna kampanii powstała we współpracy z agencją Open. Za jej realizację odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej Grupy Agora oraz zespół grafików “Wyborczej”. Głosem kampanii został Kamil Baleja, dziennikarz Radia ZET. 

Agora to grupa mediowa obejmująca: firmę reklamy zewnętrznej AMS, Grupę Eurozet – drugą pod względem zasięgu grupę radiową z takimi stacjami jak Radio ZET i TOK FM, opiniotwórczy dziennik “Gazetę Wyborczą” oraz lidera subskrypcji cyfrowej – Wyborcza.pl, Gazeta.pl – portal horyzontalny oraz największą sieć kin w Polsce – Helios.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu