DoubleVerify z nowym narzędziem do trafikowania kampanii w Google

Platforma DoubleVerify uruchamia DV Campaign Automator, by całościowo usprawnić cały proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify z nowym narzędziem do trafikowania kampanii w Google

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła wprowadzenie DV Campaign Automator dla Google Campaign Manager 360.

Jest to rozwiązanie, które usprawnia proces trafikowania kampanii – od jej tworzenia i korekty ustawień, po zarządzanie tagami, rozliczanie i raportowanie – usuwając konieczność manualnego wykonywania wielu czynności, które mogą utrudniać realizację kampanii i wpływać negatywnie na jej efektywność.

DV Campaign Automator działa we wszystkich formatach i na wszystkich urządzeniach, w tym na komputerach stacjonarnych, w internecie mobilnym, aplikacjach mobilnych i CTV.

Do tej pory wszystko odbywało się ręcznie

Google Campaign Manager 360 to globalny ad server reklamodawców. Marki i agencje, które zarządzają kampaniami za pomocą Google Campaign Managera 360, korzystają również z rozwiązań weryfikacyjnych, by chronić swoje inwestycje w digital i mierzyć jakość prowadzonych kampanii.W przeszłości proces konfiguracji i tagowania między platformami weryfikacyjnymi a Google Campaign Managerem 360 odbywał się ręcznie – co wymagało od reklamodawców i agencji tworzenia i „opakowywania” kampanii w tagi weryfikacyjne. Czynności te mogą nie tylko wydłużać czas potrzebny do uruchomienia kampanii, ale w wielu przypadkach tagi są również nieumyślnie pomijane z powodu błędu ludzkiego, co w konsekwencji pozostawia kampanie bez odpowiedniej ochrony.DV Campaign Automator automatyzuje cały proces trafikowania kampanii w obszarze weryfikacji, oferując jednocześnie wszechstronną ochronę i możliwości raportowania. Dzięki temu rozwiązaniu marketerzy i agencje będący jednocześnie klientami Google i DoubleVerify będą mogli m.in.  szybciej uruchamiać kampanie, zwiększyć efektywność operacyjną, mieć większą pewność, że ich reklamy są chronione, widoczne i dostarczane we właściwe miejsca oraz maksymalizować performance kampanii.- Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem DV Campaign Automator, który zapewnia reklamodawcom wyjątkowe rozwiązanie, w pełni automatyzujące wsparcie weryfikacji, konfigurację kampanii i trafikowanie w usłudze Google Campaign Manager 360  - komentuje Jack Smith, chief product officer w DoubleVerify - Dzięki DV Campaign Automator upraszczamy i automatyzujemy cały proces między naszym systemem a najczęściej używanym ad serverem na świecie, aby lepiej wspierać globalne marki i agencje.

Nowe rozwiązanie DoubleVerify zostało opracowane w ścisłej współpracy z Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS