e-PR i display w ofercie They.pl

Agencja They.pl rozszerza swoją ofertę o e-PR i internetową reklamę graficzną. Nowymi usługami będą zajmować się w firmie osobne działy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do tej pory agencja They.pl specjalizowała się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W styczniu w firmie wyodrębniono dwa nowe działy, które będą zajmować się działaniami e-PR oraz reklamą graficzną. Za pierwszy odpowiada Joanna Suchocka, która w They.pl zajmowała się dotychczas copywritingiem. Natomiast kierownictwo nad działem reklamy graficznej objął Michał Jabłoński, który jest jednocześnie dyrektorem działu SEM.

– Rozszerzenie oferty o nowe usługi pozwoli nam lepiej spełnić oczekiwania tych klientów, którzy oczekują kompleksowej oferty, nie chcąc powierzać różnych działań e-marketingowych odrębnym podmiotom – uzasadnia Maciej Miszczuk, prezes zarządu They.pl. Agencja zapowiada już uruchomienie kolejnych działów, które będą zajmować się nowymi usługami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami