wPolsce24 zbiera milion zł na nowe studio. Jak będzie wyglądać?

Telewizja wPolsce24 (Fratria) rozpoczęła największą zbiórkę pieniędzy w swojej historii. Chce pozyskać 1 mln zł na studio. Stacja planuje oszklić taras przylegający do budynku, w którym wynajmuje piętro. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że wPolsce24 planuje ruszyć z budową do końca roku.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
wPolsce24 zbiera milion zł na nowe studio. Jak będzie wyglądać?
Spot z Michałem Adamczykiem dotyczący nowego studia telewizji wPolsce24

Kanał wPolsce24 większość programów informacyjnych i publicystycznych nadaje z budynku przy ulicy Finlandzkiej na Saskiej Kępie. W styczniu pisaliśmy, że jeszcze w I półroczu roku stacja planuje podwoić powierzchnię. Na razie nie doszło do tej inwestycji, ale w realizacji planów pomóc ma rozpoczęta zbiórka.

Ze studia ma być widoczny Stadion Narodowy, Sejm, Pałac Prezydencki i inne części Warszawy.  Poinformował o tym Michał Adamczyk, dyrektor programowy wPolsce24, na nagraniu opublikowanym w mediach społecznościowych stacji.

Do jakich celów zostanie wykorzystane nowe studio?

Z naszych informacji wynika, że nowe studio ma nieco odciążyć główne. Czasem stacja ma potrzebę nagrania dodatkowego programu „do puszki”, ale nie ma takiej możliwości, ponieważ studio jest ciągle wykorzystywane do serwisów informacyjnych lub programów publicystycznych.

Jedynie „Strefa starcia Michała Adamczyka”, „Młodzież pyta” i „Teoria spiskowa” oraz format kabaretowy „Rudy i Brudy” są produkowane w innych lokalizacjach. Trzy pierwsze formaty powstają w większym wynajmowanym obiekcie przy ulicy Puławskiej niedaleko granicy Warszawy i Piaseczna. Oszklenie tarasu da nowe możliwości realizacyjne i pozwoli wprowadzić do ramówki nowe formaty.

grafika

O najnowszej zbiórce wPolsce24 informuje na tickerze w prawej części ekranu. Na razie zebrano 1 proc. pożądanej sumy. Przez ostatnie dwa miesiące nadawca prowadził zbiórkę w wysokości 960 tys. zł na dziennikarstwo śledcze. Wcześniej zbierano pieniądze na oświetlenie (640 tys. zł), ścianę wideo (960 tys. zł) i nowe kamery (920 tys. zł).

Z danych Nielsena wynika, że wPolsce24 miała w maju w grupie 4+ 1,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym (przed rokiem 0,37 proc.). W kategorii stacji newsowych, stacja przegrała z Republiką (6,93 proc.), TVN24 (6,34 proc.), TVP Info (1,85 proc.) i Polsat News (1,56 proc.). Poradziła sobie jednak lepiej niż Wydarzenia 24 (1,24 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS