'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik 'Mamo, to ja' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w lutym 2007 r.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w lutym 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 110 257 egz. (wzrost o 23 proc. w stosunku do lutego 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 91 758 egz., a na trzecim ”Dziecko” (Agora SA) ze średnią 82 695 egz.

luty20072006ZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja11025789587Mam Dziecko9175899499Dziecko8269590214Twoje dziecko6233068131Rodzice5649785644

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" większość miesięczników dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.

2007lutystyczeńZKDPSprzedaż ogólemMamo, to ja11025770421Mam Dziecko9175886459Dziecko8269597811Twoje dziecko6233073743Rodzice5649762176

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"