TVP 1: program Adama Gesslera liderem pasma

Program kulinarny „Wściekłe gary” Adama Gesslera, emitowany w sobotnie popołudnia, ogląda w TVP1 średnio 1,77 mln widzów. Magazyn zapewnia Jedynce pozycję lidera pasma.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

„Wściekłe gary” mają średnio 22,25 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,11 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

TVP1 w trakcie emisji „Wściekłych garów” jest liderem rynku. Druga pozycja przypada Polsatowi z1,18 mln widzów i 14,9 proc. udziału w grupie 4+. Kolejne miejsca należą do TVN i TVP2. Liderem w grupie komercyjnej jest stacja TVN. 

Program chętnie oglądają kobiety oraz widzowie powyżej 55 roku życia.”Wściekłe gary” śledzi też wiele osób z wykształceniem podstawowym. 

W programie „Wściekłe gary” Adam Gessler prezentuje dania kuchni polskiej – od maczanki krakowskiej po gęsi pipek. Prowadzący odwiedza restauracje rozsiane po całej Polsce i ocenia serwowane przez nie specjały.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS