Znamy zwycięzców YouTube Works Awards

Znamy laureatów tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wśród zwycięskich kampanii znalazły się projekty takich marek jak Otodom, Grupa OLX, Empik, ING Bank Śląski, YES oraz Code Two. Grand Prix zdobyła kampania „Te końce świata” ING Banku Śląskiego.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Znamy zwycięzców YouTube Works Awards

Już po raz czwarty najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. W tej edycji konkursu mogły wziąć udział kampanie wyświetlane na platformie YouTube w okresie sierpień 2023 - wrzesień 2024.

Jury, w skład którego weszło 29 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, wyróżniło kampanie w 6 kategoriach. Grand Prix YouTube Works Awards 2024 zdobyła kampania „Te końce świata” marki ING Bank Śląski. Jury uznało, że ta kampania w najbardziej kreatywny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do osiągnięcia celów biznesowych, wyznaczając przy tym nowe standardy komunikacji.

Zwycięzcy YouTube Works Awards 2024 w poszczególnych kategoriach

  • Action DriverZnajdź dom, który Ci odpowiada - Kwiecień 2024 - OtodomAgencje/podmioty współpracujące: Leo Burnett, SalesTube
  • Force for GoodZawód? Po 50-tce to już tylko uczucie - Grupa OLXAgencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, Mindshare
  • Full Funnel Marketing on YouTubeGala Bestsellery Empiku 2023 - EmpikAgencje/podmioty współpracujące: -
  • Ingenious InsightTe końce świata - ING Bank Śląski S.A.Agencje/podmioty współpracujące: GONG, Papaya New Directors, Mediahub
  • The UnderdogHRejterzy, czyli CodeTwo po godzinach - CodeTwoAgencje/podmioty współpracujące: -
  • “Unskippable” CreativeYES: „Portret kobiecy” - YES Biżuteria S.A.Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + Jung von Matt, Mediahub, F25 Production House
  • Tech PioneerChoć w tej kategorii jurorzy nie przyznali statuetki, postanowili wyróżnić trzy wyjątkowe i różnorodne projekty:- AI meets Addressable TV: Jak połączenie sztucznej inteligencji i YouTube CTV zrewolucjonizowało lokalną komunikację bankową w ponad 500 spersonalizowanych wariantach - Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.- Oclean X Ultra - Oclean- #DOGMADEMEDOIT zmieniamy zasady gry! - Vet Planet Sp. z o.o.

– Ta edycja YouTube Works Awards po raz kolejny udowodniła, że polscy marketerzy i marketerki znakomicie znają zasady gry, jeśli chodzi o marketing wideo na YouTube. Przyznane nagrody są najlepszym dowodem na to, że odważne i nieszablonowe pomysły nie tylko rezonują z odbiorcami, ale przede wszystkim przekładają się na wymierne rezultaty biznesowe. Jesteśmy dumni, że YouTube stanowi dla tak utalentowanych specjalistów przestrzeń, w której mogą w pełni rozwinąć skrzydła i osiągać spektakularne efekty, przy okazji podnosząc poprzeczkę dla całej branży – przekazała mediom Hanna Rohleder, Product Marketing Manager, Google.

Konkurs YouTube Works Awards, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, odbył się w Polsce po raz czwarty. W 2023 roku Grand Prix zdobył ING Bank Śląski za kampanię “Złap hakera”. Nagrodzone zostały też Decathlon (Matura z WF-u), Epaka.pl (#miejtozgłowy z epaka.pl), Health Labs Care (Mam siebie na całe życie) oraz YES (Jestem przyszłością).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję