W wydaniu znajdą sie sesje z udziałem Sochy i Prokopa oraz wywiady z oboma laureatami przeprowadzone przez Piotra Najtszuba. Zwycięzców “Viva! Najpiękniejsi” wybrali czytelnicy pisma w głosowaniu z grona kandydatów zaproponowanych przez redakcję dwutygodnika.
Tegoroczna, dziewiąta edycja plebiscytu, została połączona z akcją charytatywną na rzecz utalentowanych dzieci wychowanych w rodzinnych domach dziecka oraz rodzinach zastępczych. Honorową kapitułę akcji tworzą dotychczasowi laureaci plebiscytu, którzy wystąpili również w promującym ją teledysku. Małgorzata Socha oraz Marcin Prokop dołączą do kapituły, która podejmie decyzję o wyborze dzieci do programów stypendialnych.
Najnowsze wydanie “Vivy!” ukaże się w trzech mutacjach: podstawowej w normalnej cenie 5,99 zł, wraz z filmem „Autor widmo” na DVD w cenie 9,98 zł oraz z filmem „Jak się pozbyć cellulitu”na DVD za 9,99 zł. Łączny nakład numeru to 260 tys. egz.

Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w prasie (tytuły własne Edipresse) w internecie oraz w punktach sprzedaży.











