'Mamo, to ja' dba o zdrowie

Bezpłatne wizyty lekarskie dla dzieci z 'Mamo, to ja'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podczas najbliższego weekendu 21 i 22 maja miesięcznik organizuje akcję pod hasłem: Mamo, to ja - pamiętaj o moim zdrowiu.

W ramach akcji w pięciu miastach w Polsce - Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu będzie można zapisać dziecko na bezpłatną wizytę do najlepszych lekarzy pięciu specjalizacji - pediatrii, ortopedii, neurologii, dietetyki i alergologii. Badania  odbędą się w wyznaczonych oddziałach klinik medycznych LUX- MED, który wspólnie z Instytutem Pampers i firmą Nestle jest partnerem akcji. Czytelnicy Mamo, to ja mogą zapisać dziecko na bezpłatną wizytę lekarską za pośrednictwem specjalnie uruchomionej infolinii 0801 80 08 08.

"Akcja została zainicjowana przede wszystkim w celu szerzenia profilaktyki zdrowotnej. Chcemy uświadomić młodym rodzicom jak ważne jest dbanie o zdrowie dzieci już od urodzenia, aby w przyszłości można było uniknąć wielu chorób. Jesteśmy przygotowani do przebadania około dwóch i pół tysiąca małych pacjentów. Ogólnopolska kampania informacyjna będzie przeprowadzana w radiu RMF FM, radiu WAWA, telewizji Mini Mini, i na nośnikach reklamy zewnętrznej typu Citylight poza tym w tytułach wydawanych przez Edipresse m.in. w Przyjaciółce, Mamo, to ja, Twoim Dziecku, Vicie oraz w prasie regionalnej i w Internecie, patronem medialnym został TVP3 - mówi Agnieszka Około-Kułak - dyrektor promocji miesięczników dla rodziców Mamo, to ja i Twoje Dziecko.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"