Mardom z nowym pozycjonowaniem i reklamami od Schulz Brand Friendly

Agencja Schulz Brand Friendly opracowała nową strategią pozycjonowania producenta dekoracji okiennych Mardom. W najbliższym czasie ruszy pierwsza w historii kampania reklamowa przedsiębiorstwa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mardom z nowym pozycjonowaniem i reklamami od Schulz Brand Friendly

Schulz Brand Friendly opracowała nową architekturę marek z portfolio Mardomu oraz założenia dla pierwszej kampanii reklamowej w historii firmy. Motywem przewodnim akcji jest szeroko pojęta moda. Producent zachęca Polaków do stylowej aranżacji wnętrz, zgodnie z indywidualnym stylem i gustem.

Kampania realizowana będzie w internecie, przede wszystkim na portalach społecznościowych. W połowie kwietnie ruszył facebookowy konkurs „Metamorfoza z Mardomem”, w którym uczestnicy mogą wygrać wybrane przez siebie rolety i karnisze okienne z oferty producenta.

grafika

Schulz Brand Friendly opracowała również nową szatę graficzną strony Mardomhome.com.pl. Ponadto zajęła się planowaniem i zakupem media na potrzeby kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele