PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
T-raperzy znad Wisły w akcji OLX.pl o bezpiecznych zakupach internetowych (wideo)
T-raperzy znad Wisły w akcji OLX.pl o bezpiecznych zakupach internetowych (wideo)
Dariusz Piekarski nowym prezesem SARE, Tomasz Pruszczyński w radzie nadzorczej
Dariusz Piekarski nowym prezesem SARE, Tomasz Pruszczyński w radzie nadzorczej
Travelist.pl z międzynarodową kampanią od iProspect
Maciej Stuhr w kampanii Actimela śpiewa piosenki na poprawę humoru (wideo)
Maciej Stuhr w kampanii Actimela śpiewa piosenki na poprawę humoru (wideo)
„Kocham TO!” - Marek Kamiński w kampanii sprzętu AGD Siemens (wideo)
Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor łamią stereotypy mężczyzn w kampanii piwa Łomża (wideo)
Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor łamią stereotypy mężczyzn w kampanii piwa Łomża (wideo)
„Grasz czy grasz” w piłkarsko-muzycznej kampanii piwa Lech
„Grasz czy grasz” w piłkarsko-muzycznej kampanii piwa Lech
„#BUnofilter” - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU
„#BUnofilter” - Dawid Kwiatkowski reklamuje kosmetyki BU
RTB House z biurem na Tajwanie, pokieruje nim Philip Chan
Kia: zmiana zwycięzców konkursu z biletami na Euro 2016 wynika z błędu agencji WebTalk, będą rekompensaty
Kia: zmiana zwycięzców konkursu z biletami na Euro 2016 wynika z błędu agencji WebTalk, będą rekompensaty
Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski
Przemysław Bartkowiak w zarządzie Grupy Netsprint zajmie się sprzedażą
Przemysław Bartkowiak w zarządzie Grupy Netsprint zajmie się sprzedażą
Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel’s i Finlandia Vodka
Agnieszka Jaworska: jak skutecznie wykorzystać CRM Maturity Model
Agnieszka Jaworska: jak skutecznie wykorzystać CRM Maturity Model
Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja promują Minimal Make-Up od Artdeco
Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja promują Minimal Make-Up od Artdeco
Grey Group Poland zajmie się obsługą piwa Kasztelan w internecie
Grey Group Poland zajmie się obsługą piwa Kasztelan w internecie
GoldenSubmarine reorganizuje i rozbudowuje dział wideo, na czele Mateusz Ciećwierski i Katarzyna Węglewska
GoldenSubmarine reorganizuje i rozbudowuje dział wideo, na czele Mateusz Ciećwierski i Katarzyna Węglewska
Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako „nową definicję luksusu” (wideo)
Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako „nową definicję luksusu” (wideo)
Tikkurila Polska kontynuuje współpracę ze Zjednoczenie.com
Tikkurila Polska kontynuuje współpracę ze Zjednoczenie.com
Mazur i Mecenas jako „najlepsi kibice w historii” w piłkarskim pościgu reklamują piwo Tyskie (wideo)
Mazur i Mecenas jako „najlepsi kibice w historii” w piłkarskim pościgu reklamują piwo Tyskie (wideo)
Youtuber Bartek Usa szuka drugiej połowy w kampanii promującej Orange Finanse (wideo)
Youtuber Bartek Usa szuka drugiej połowy w kampanii promującej Orange Finanse (wideo)
Adrianna Skon, Olsikowa i Cyprian! wśród youtuberów promujących Żywiec Zdrój Głupawka (wideo)
Adrianna Skon, Olsikowa i Cyprian! wśród youtuberów promujących Żywiec Zdrój Głupawka (wideo)
Olga Kulik: z Mediakraft Polska do własnej sieci Magnolie.TV
Olga Kulik: z Mediakraft Polska do własnej sieci Magnolie.TV
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek w kampanii Oreo Double (wideo)
AbstrachujeTV, Szparagi i Blowek w kampanii Oreo Double (wideo)
Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)
„#uwielBBiam” w kampanii kremu BB od Garniera (wideo)
„#uwielBBiam” w kampanii kremu BB od Garniera (wideo)
„Wiedza jest wszędzie. Sięgnij po nią” - Jan Miodek w reklamie Uniwersytetu Wrocławskiego (wideo)
„Wiedza jest wszędzie. Sięgnij po nią” - Jan Miodek w reklamie Uniwersytetu Wrocławskiego (wideo)
„Wyskocz z kapci i znajdź własną drogę do witalności” w reklamach Nałęczowianki (wideo)
„Wyskocz z kapci i znajdź własną drogę do witalności” w reklamach Nałęczowianki (wideo)
Youtuberzy w Studiu Tymbark z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
Youtuberzy w Studiu Tymbark z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
Grupa SARE z wyższymi przychodami i zyskiem, motorem wzrostu reklama mobilna