W zakresie mobile marketingu Euro RSCG Marketing House oferuje tworzenie wersji serwisów internetowych na smartfony oraz aplikacji użytkowych i gier - opartych o autorskie koncepty kreatywne - na poszczególne systemy operacyjne. Agencja realizuje też mobilne kampanie reklamowe, konkursy SMS-owe i MMS-owe, a także akcje z wykorzystaniem QR kodów. Firma pracuje nad autorskimi aplikacjami na wiodące systemy operacyjne (Android, iOS), a planuje podobne rozwiązania na kolejne platformy, m.in. Windows Phone.
- Mobile marketing to przede wszystkim uzupełnienie i nadanie dynamiki obsłudze programów lojalnościowych i motywacyjnych, które obsługujemy przy wykorzystaniu autorskiego narzędzia Loyalty Drive - opisuje Dominik Zacharewicz, dyrektor działu obsługi klienta w Euro RSCG Marketing House. - Jednocześnie dążymy do stworzenia bibliotek rozwiązań szkieletowych, które pozwolą na optymalizację kosztów oraz czasu tworzenia aplikacji - zaznacza.

W związku z tym do działu obsługi klienta Euro RSCG Marketing House dołączyła Marta Dzięgielewska, obejmując stanowisko mobile marketing managera. Poprzednio pełniła podobną funkcję w agencji Mobiserve, gdzie pracowała przez półtora roku.











