Nowy spot Allegro.pl pokazuje mężczyznę, który w deszczowy wieczór odbiera córkę z lekcji muzyki. Wsiadając do samochodu, dziewczynka zauważa moknącego bezpańskiego psa. Mężczyzna, chociaż wyobraża sobie, jakie problemy będzie sprawiać zwierzak, postanawia go przygarnąć, co oczywiście cieszy córkę.
Wizerunkowa kampania Allegro.pl pod hasłem „Czego szukasz?” trwa od połowy sierpnia. Pierwszy spot pokazywał aranżowanie domu i późniejsze życie w nim rodziny z dziećmi.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), internet (m.in. Facebook i YouTube) oraz kina (Cinema City, Helios i Multikino).
Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, spoty wyreżyserował Erik van Wyk, a wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut we współpracy z zespołami brand management i design labs Allegro. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

W lipcu br. Allegro.pl zanotowało 14,07 mln użytkowników i 1,83 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











