Reklamy będą emitowane na antenie należącej do koncernumedialnego NBC Universal stacji NBC, a także w jego kanałachkablowych, takich jak USA, MSNBC i CNBC - informuje serwisMediaPost Publications.
Tym samym McCain przebił swojego konkurenta ze strony DemokratówBaracka Obamę, który w ubiegłym miesiącu wykupił od NBC Universalolimpijski czas reklamowy o wartości 5 milionów dolarów. Niewiadomo ile McCain wyda na jeden spot. Za 30-sekundową reklamę wprimetimie regularni reklamodawcy płacili do 750 tysięcydolarów.
Koncern planuje rekordową ilość 3.600 godzin relacji z igrzysk wswoich stacjach telewizyjnych, a także w internecie. Przekaz nażywo w sieci ma stanowić około 2.200 godzin transmisji.
Obama i McCain są pierwszymi kandydatami na prezydenta USA od1996 roku, którzy w ramach kampanii wykupili czas reklamowy wtrakcie igrzysk. 12 lat temu jeden telewizyjny spot kupił BobDole.

źródło: MediaPost Publications











