McCann Erickson dla Holiday Inn

Agencja McCann Erickson przejęła globalne obowiązki kreatywne marek Holiday Inn i Holiday Inn Express, należących do międzynarodowej sieci hotelowej InterContinental Hotels Groups (IHG).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wcześniej IHG korzystała z usług różnych agencji na różnych rynkach. Przez ostatnie 13 lat w USA marki były obsługiwane przez Fallon, podczas gdy McCann Erickson obsługiwała je w Wielkiej Brytanii i Azji.

W walce o globalny budżet marek Holiday Inn i Holiday Inn Express McCann Erickson pokonała agencje DDB i JWT, a Fallon z rywalizacji wycofała się na kilka tygodni przed finałowymi prezentacjami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP