PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook przegrywa głośny proces. Musi przywrócić treści edukacyjnego profilu
Facebook przegrywa głośny proces. Musi przywrócić treści edukacyjnego profilu
Meta wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców w katalogu Advantage
Meta wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców w katalogu Advantage
Weszło w życie rozporządzenie UE o rynkach cyfrowych. "Swobodny wybór usług w sieci, ogranicza targetowanie reklam"
Weszło w życie rozporządzenie UE o rynkach cyfrowych. "Swobodny wybór usług w sieci, ogranicza targetowanie reklam"
Meta znów nie będzie płacić wydawcom w Australii. Koniec Facebook News
Meta znów nie będzie płacić wydawcom w Australii. Koniec Facebook News
DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta
DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta
20 lat Facebooka. „To już nie jest medium społecznościowe, ale informacyjno-reklamowe”
20 lat Facebooka. „To już nie jest medium społecznościowe, ale informacyjno-reklamowe”
Facebook i Instagram będą oznaczać treści od sztucznej inteligencji
Facebook i Instagram będą oznaczać treści od sztucznej inteligencji
Nowe narzędzia na Instagramie i Facebooku do ochrony przed niechcianymi wiadomościami
Nowe narzędzia na Instagramie i Facebooku do ochrony przed niechcianymi wiadomościami
Sheryl Sandberg odchodzi z Facebooka
Meta wprowadza zabezpieczenia dla nastolatków na Instagramie i Facebooku
Meta wprowadza zabezpieczenia dla nastolatków na Instagramie i Facebooku
Aleksandra Szumska-Dawid w Meta Platforms
Aleksandra Szumska-Dawid w Meta Platforms
Google i Meta muszą płacić kanadyjskim redakcjom za linki do informacji
Google i Meta muszą płacić kanadyjskim redakcjom za linki do informacji
Aplikacja Threads będzie dostępna w Polsce
Aplikacja Threads będzie dostępna w Polsce
IBM i Meta utworzyły sojusz w dziedzinie sztucznej inteligencji
IBM i Meta utworzyły sojusz w dziedzinie sztucznej inteligencji
Meta usuwa w Chinach prawie 5 tys. fałszywych kont z Facebooka
Meta usuwa w Chinach prawie 5 tys. fałszywych kont z Facebooka
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku