Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

W lutym 2007 roku tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Vivy".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 "Wprost" (AWR Wprost) zwiększył cennikowe wpływy netto z reklam do 7,76 mln zł (wzrost o 1,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 roku)  – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasowała się "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) z wpływami w wysokości 6,7 mln zł (prawie 1,4 mln zł więcej niż w lutym 2006).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 6,3 mln zł (wzrost o 1 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2007 roku 139 217 788 zł wobec 123 804 559 zł w 2006 r.

bez autopromocji Rok / MiesiącII.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny123 804 559 złWPROST5 933 052 złNEWSWEEK POLSKA5 327 586 złPOLITYKA5 318 365 złTELE TYDZIEŃ4 467 385 złVIVA4 035 621 złGALA3 496 062 złPRZYJACIÓŁKA3 213 770 złCLAUDIA3 025 738 złNAJ2 742 311 złTWÓJ STYL2 633 034 zł

 dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2007 roku:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą