"Wprost" (AWR Wprost) zwiększył cennikowe wpływy netto z reklam do 7,76 mln zł (wzrost o 1,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 roku) – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu uplasowała się "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) z wpływami w wysokości 6,7 mln zł (prawie 1,4 mln zł więcej niż w lutym 2006).
Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 6,3 mln zł (wzrost o 1 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2007 roku 139 217 788 zł wobec 123 804 559 zł w 2006 r.
bez autopromocji Rok / MiesiącII.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: magazyny123 804 559 złWPROST5 933 052 złNEWSWEEK POLSKA5 327 586 złPOLITYKA5 318 365 złTELE TYDZIEŃ4 467 385 złVIVA4 035 621 złGALA3 496 062 złPRZYJACIÓŁKA3 213 770 złCLAUDIA3 025 738 złNAJ2 742 311 złTWÓJ STYL2 633 034 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2007 roku:











