Bohaterem serialu jest nastolatek Otis (Asa Butterfield), który co prawda nie ma wielkiego doświadczenia w zakresie seksu, za to ma mamę (Gillian Anderson), która jest seksuologiem. Postanawia więc pójść w jej ślady i zaczyna udzielać cennych rad zrozpaczonym uczniom liceum Moordale High.
W trzecim sezonie "Sex Education" Netfliksa zobaczymy nowych członków obsady: Jason Isaacs zagra Petera Groffa, starszego brata Pana Groffa, któremu o wiele lepiej wiedzie się w życiu i nie kryje się z tym; Dua Saleh w swoim debiucie aktorskim wcieli się w niebinarną postać Cal, która uczy się w liceum Moordale, a Indra Ové zagra zastępczą mamę Elsie - Annę.

"Zaczął się kolejny rok. Otis ma dziewczynę, Eric chce uprawiać seks, a Jean będzie mieć dziecko. Tymczasem nowa dyrektorka szkoły, Hope (w tej roli Jemima Kirke), próbuje przywrócić Moordale do rangi filaru doskonałości, Aimee odkrywa feminizm, Jackson przeżywa zauroczenie, a zagubiona wiadomość głosowa wychodzi na jaw" - czytamy w opisie serialu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-seriale-tvp-archiwista-prokurator-paradoks ##

Nowi aktorzy w "Sex Education"
W serialu występują: Asa Butterfield, Gillian Anderson, Emma Mackey, Ncuti Gatwa, Connor Swindells, Aimee-Lou Wood, Kedar Williams-Stirling, Chaneil Kular, Simone Ashley, Mimi Keene, Tanya Reynolds, Mikael Persbrandt, Patricia Allison, Sami Outalbalii, Anne-Marie Duff, George Robinson, Chinenye Ezeudu, Alistair Petrie, Samantha Spiro, Rakhee Thakrar i Jim Howick.
Twórczynią serialu jest Laurie Nunn. Za produkcję odpowiada Eleven. W skład zespołu scenarzystów wchodzą Sophie Goodhart, Selina Lim, Mawaan Rizwan, Temi Wilkey i Alice Seabright we współpracy z Jodie Mitchell. Sezon 3. reżyserują Ben Taylor i Runyararo Mapfumo. Laurie Nunn, Ben Taylor i Jamie Campbell pełnią również funkcję producentów wykonawczych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sony-przejmuje-firme-eleven-producent-sex-education ##

Netflix ma ponad 200 mln subskrybentów
Netflix jest obecnie najpopularniejszym serwisem streamingowym na świecie. Na koniec marca miał 207,64 mln płacących użytkowników, wobec 182,86 mln rok wcześniej i 203,66 mln na koniec grudnia ub.r. W zeszłym kwartale liczba subskrybentów zwiększyła się o 3,98 mln, dużo mniej od prognozowanego przez firmę wzrostu o 6 mln.











