PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Donald Trump: Fake newsowe media to opozycyjna partia polityczna. Senat USA: Wolna prasa nie jest wrogiem społeczeństwa
Donald Trump: Fake newsowe media to opozycyjna partia polityczna. Senat USA: Wolna prasa nie jest wrogiem społeczeństwa
„The New York Times” ze stabilnymi przychodami i mniejszym zyskiem. Ma 2,9 mln cyfrowych prenumeratorów
Właściciel FoodCare'a wykupił w „New York Timesie” tekst o Powstaniu Warszawskim. To prztyczek dla Tigera?
Warren Buffett: Tylko „New York Times”, „Wall Street Journal” i „Washington Post” przetrwają w formie cyfrowej
Warren Buffett: Tylko „New York Times”, „Wall Street Journal” i „Washington Post” przetrwają w formie cyfrowej
W prasowych reklamach Facebook przeprasza za aferę z Cambridge Analytica. „To było nadużycie zaufania”
W prasowych reklamach Facebook przeprasza za aferę z Cambridge Analytica. „To było nadużycie zaufania”
Mark Thompson: Drukowany „The New York Times” przetrwa najwyżej 10 lat
„The New York Times” z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji
Użytkownicy Facebooka zdecydują o pozycji wydawców w News feedzie. Akcje „New York Timesa” w górę o 9 procent
„The New York Times” ma 3,5 miliona płatnych subskrybentów online i 130 milionów czytelników miesięcznie
„The New York Times” obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie
„New York Times” z wyższymi wpływami i zyskiem, 154 tys. nowych subskrybentów
Google testuje z wydawcami subskrypcje z poziomu wyszukiwarki
W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem
Rosną przychody i zysk „New York Timesa”, spadają wpływy reklamowe
„The New York Times” skupi się na Snapchat Discover kosztem wideo na YouTube
Była redaktor naczelna „Bloomberg Businessweek” szefową działu biznesowego „New York Times’a”
„The New York Times” ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu
Quentin Hardy przechodzi z „New York Timesa” do Google, będzie szefem wydawniczym platformy Cloud
„The New York Times” traci na reklamach w druku, a zwiększa przychody w internecie
Wydawca „The New York Timesa” kupuje serwisy poradnikowe Wirecutter i Sweethome
„The New York Times” likwiduje aplikację „NYT Now” z powodu jej małej popularności
„The New York Times” likwiduje aplikację „NYT Now” z powodu jej małej popularności
New York Times Company ze stratą i mniejszymi przychodami z reklam, rośnie liczba subskrybentów
New York Times testuje wprowadzenie subskrypcji treści bez reklam. To element walki z adblockerami
„The New York Times” traci finansowo, ale zyskuje subskrybentów
„The New York Times” planuje zwolnienia i zamknięcie redakcji w Paryżu
Facebook płaci „New York Timesowi”, BuzzFeedowi i Huffington Post za transmisje Live
Facebook płaci „New York Timesowi”, BuzzFeedowi i Huffington Post za transmisje Live
„The New York Times” z miesięcznym limitem artykułów dla użytkowników Facebooka i Twittera
„The New York Times” zapowiada serwis Watching z treściami wideo
Serwis „The New York Timesa” zaczyna odcinać od treści użytkowników adblockerów
„The New York Times” z większymi przychodami i zyskiem, rośnie sprzedaż cyfrowa
„The New York Times” z 9 mln dolarów zysku, rosną wpływy i liczba cyfrowych subskrybentów
Nick Rockwell szefem technologicznym „New York Timesa”
Nick Rockwell szefem technologicznym „New York Timesa”