Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2019 roku

Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2019 roku

Udział naziemnego kanału Polo TV w 2019 roku wyniósł 0,67 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 2,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 15 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem 2018 roku zmalał o 17,48 proc.).

Oczko niżej uplasował się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,07 proc. (spadek o 43,41 proc. - największy w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-dokumentalnych-2019-rok-fokus-tv-liderem-opinie,7170772913096833a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 177,78 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 17. na 13. lokatę.

grafika

W grupie komercyjnej liderem też Polo TV

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2019 roku również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 5,79 proc., wyniósł 1,01 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,66 proc. (spadek o 18,03 proc.).

Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music, który awansował z czwartej lokaty (0,19 proc. udziału; spadek o 9,76 proc.).

grafika

W grudniu 2019 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również był kanał Polo TV. W 4+ jego udział zmniejszył się o 13,66 proc. do 0,70 proc., a w 16-49 - o 8,85 proc. do 1,02 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu