W minionym tygodniu, tj. w okresie od 19 do 25 lutego 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek oglądało 5,92 mln widzów, co przełożyło się na 37,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się transmisja z drużynowego konkursu skoków narciarskich w Pjongczangu, którym miał miejsce w poniedziałkowe popołudnie polskiego czasu. Olimpijskie zawody śledziło średnio 4,21 mln widzów TVP1, co przełożyło się na 48,06 proc. udziału. Wydarzenie to relacjonował również Eurosport 1 - na antenie tej stacji konkurs śledziło średnio 654 tys. widzów.
Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 21 lutego miał 4,05 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 25,11 proc.

Oczko niżej znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję tę w poniedziałek śledziło 3,92 mln widzów (23,98 proc. udziału).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kevin-sam-w-nowym-jorku-listy-do-m-filmowe-hity-2017-ogladalnosc_1 ##
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 25 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,59 mln widzów (22,60 proc. udziału). Była to szósta topowa pozycja programowa w rankingu.
Z kolei najpopularniejszy „Teleexpress” TVP1 zgromadził 2,91 mln widzów (emisja 19 lutego; 14. pozycja). 2,81 mln oglądających miały pokazane w niedzielę „Wydarzenia” Polsatu (15. pozycja), które wygrały z „Wiadomościami” TVP1 (2,70 mln widzów; emisja dwa dni wcześniej; 16. pozycja).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,87 mln osób, co dało Dwójce 31,19 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do „Faktów” (1,40 mln widzów; 23,96 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (1,31 mln widzów; 25,24 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 10,55 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,44 proc., po wzroście o 0,91 pkt. proc.
Podium uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji lidera. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,15 proc., po stracie względem poprzedniego o 1,64 pkt. proc.
Czwartą lokatę zajęła TVP2 (stacja ta zanotowała wzrost wynoszący 0,29 pkt. proc. do 8,75 proc. udziału).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 39,19 proc. do 38,89 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia Czwórka. Jej średni udział wyniósł 3,67 proc. (do góry o 0,01 pkt. proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 1,13 pkt. proc. do 14,01 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 12,03 proc. (do góry o 0,16 pkt. proc.).
Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Dwójka (+ 0,22 pkt. proc. do 7,12 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 1,32 pkt. proc. do 6,31 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,96 pkt. proc. do 12,34 proc.), który wyprzedził Polsat (w dół o 0,02 pkt. proc. do 11,64 proc.).











